8.11.06

duygularım

6 yorum:

esko dedi ki...

sevgili arkadaşlarım ziyaretime gelirdeniz küçük bir not bırakıp beni sevindirin......lütfennnnnn
benden hepinize şimdiden merhabaaaaaaaaa.......

esko dedi ki...

sevgili arkadaşlarım bu notu deneme amaçlı yazıyorum

esko dedi ki...

sevgili arkadaşlarım bu notu deneme amaçlı yazıyorum

Adsız dedi ki...

nasılsın esko

Adsız dedi ki...

merhaba esko

Adsız dedi ki...

canım arkadaşım blogun hayırlı olsun.bende actım ama hiç bir şey ekleyemedim yani arkadaşlar, saat ,resim gibi..adresi verim bakarsın
www.refacahayeller.blogspot.com
esracın ben seni yeniden ekledim oldumu acaba bilmiyoru cünkü bu aralar nete giremiyorum hastamız var onunla ilgileniyorum ha msn,ne zamanlar giriyosun ben gündüzleri giremiyorum haberin olsun öpüyorum iyi geceler...